Concurs!!!

In sfirsit, incepem primul concurs pe tabloultau.wordpress.com.

Totul este destul de simplu. Ca sa participati trebuie doar sa lasati un comentariu la acest post in care sa spuneti cum sa fie tabloul pe care l-ati pune in camera voastra.

Premiul, daca nu ati ghicit, este desigur un tablou, marime 50x70cm oferit de http://www.tabloultau.wordpress.com :). Locurile 2 si 3, vor primi o reducere de 50% la urmatoarea comanda.

Postati comentariile voastre pina pe 9 aprilie 2011.

Cistigatorii vor fi alesi prin tragere la sorti cu ajutorul http://www.random.org.

Mult succes! πŸ™‚

P.S. Daca va place concursul, folositi cu incredere unul din ele 2 butoane de mai jos πŸ˜‰

About Duke

Nu prea multe. Se stie deja. Ce nu se stie se afla. Dar mai greu.
This entry was posted in postere, printuri 50x70, tabloul tau, tablouri personalizate, Tablouri personalizate 50x70 and tagged . Bookmark the permalink.

54 Responses to Concurs!!!

  1. Alexandra Andrei says:

    As dori un tablou care sa se potriveasca perfect cu albul peretilor. :))

  2. munteanu mariana says:

    avand in vedere ca atat eu cat si sotul meu suntem indragostiti de mare si de soare cu siguranta am alege un tablou care sa reprezinte acestea

  3. Alina Iacob says:

    As dori un tablou vesel pentru baietelul meu in varsta de 2 ani

  4. hodea andreea says:

    As alege un tablou modern in culori pastelate πŸ™‚

  5. Stan Ana Maria says:

    imi place acest tablou tare mult si mi-ar placea mult sa il am la mine in sufragerie

    tablouri personalizate 3

  6. Steluta says:

    Eu imi doresc un tablou cu un peisaj frumos din natura in culori calde, sau o copie a unei picuturi celebre

  7. Rotundu Ioana Elisabeta says:

    Eu mi-as dori un tablou de dimensiuni medii. Neaparat un peisaj de sfarsitul verii, pictat in culori calde, galben, auriu, portocaliu, verde pal.. un peisaj montan poate, un copac frumos. Dar nu stiu daca s-ar potrivi foarte bine cu peretii camerei, care sunt turquoise (la solicitarea iubitului meu). Nu este o culoare turbata dar oricum este destul de dificila. Astept oricum orice sugestii… chiar daca nu castig tabloul, poate ma sfatuiti in privinta culorilor accesoriilor.

  8. Lutea Gabriel says:

    mi-as dori un tablou artistic cu un peisaj mirific din natura

  9. Cojanu Sebastian Daniel says:

    Eu mi-as dori un tablou cu niste pisici,am avut un motanel ragdoll dar a murit anul trecut asa ca mi-as dori un tablou cu pisici sau animale,deoarece animalele cred ca sunt niste prieteni mai buni decat un om.

  10. Caplea Iulia says:

    Mi-as dori un tablou destul de colorat care sa ma faca sa il privesc si sa ma gandesc ce semnifica

  11. Ana says:

    Un tablou desenat in creion care pe alocuri sa contina si culoarea albastra

  12. militaru paul says:

    simplu dar convingator…….

  13. militaru mirela says:

    sa zambesc cand il privesc

  14. Pingback: Tombolă | Semnificații Inedite

  15. Andrei says:

    Un tablou simplu, modern, eventual cu o fotografie cu un singur obiect, stil minimalist. πŸ™‚

  16. Oana C. says:

    Mi-as dori foarte mult un tablou cu anotimpul meu preferat ” Primavara ” ( cu pomi infloriti, ghiocei etc ).

  17. In varful piramidei mele ce intregeste cursul vietii si lumea mea am ales sa fie dragostea,prietenia si speranta.Asa ca,tabloul care m-ar face fericita ar fi un tablou cu parintii mei sau cu prietenul meu cel mai bun.Multumesc!

  18. ciucan ramona says:

    eu as vrea tare mult un tablou sa infatiseze taranul roman care munceste

  19. Carina says:

    Eu mi-as dori un peisaj de vara , cu mare, soare si nisip

  20. ovidiu says:

    o poza cu mine in stilul Cheloo ca in piesa http://www.youtube.com/watch?v=FUfB9s69xxg – min 1:13 – 1:17 … Ar fi super toti s-ar uita la ea cand intra in casa…

  21. Mircea says:

    mi-ash dori un peisaj urban , un orash cu arhitectura veche, cu perspective exagerate, si in culori monocromatice, poate o sepie, poate un alb negru foarte contrastat.

  22. Pingback: Concurs – castiga un tablou personalizat « Maddy`s blog

  23. alfa says:

    Cred ca un apus intr-un port , ceva de genul http://pixdaus.com/pics/1282340762QylKBxv.jpg

  24. andreea says:

    mi-ar placea un tablou cu mine si sotul meu, facut dupa o fotografie de-a noastra.

  25. Gerhald says:

    Mi-ar face mare placere un peisaj de primavara, cu cat mai mult soare, cu niste copaci care prind (din nou) viata si un rau micut in fundal. E imaginea perfecta pentru mine cand vine vorba de primavara πŸ™‚

  26. avelim says:

    Imi doresc de mult timp un tablou cu maci! Asta as vrea sa vad in fiecare zi. πŸ™‚

  27. relansat says:

    carul cu boi, daca se poate. sa imi aminteasca de fiecare data sa pun mana sa muncesc si sa nu ajung bou. πŸ™‚

  28. Sirg says:

    As vrea o poza dupa Calomnia lui Apelles de Botticelli,
    http://en.wikipedia.org/wiki/Calumny_of_Apelles_%28Botticelli%29

    succes cu tablourile πŸ™‚

  29. Dana says:

    Pe singurul perete rosu din camera eu as pune poza asta

    Bafta tuturor

  30. koltzu says:

    This: http://pix.koltzu.net/img/picture.jpg
    In primul rand pentru ca se potriveste cu restul incaperii
    In al 2-lea rand pentru nenumaratele simboluri care emana cuvantul ‘crima’ din toate elementele imaginii.

  31. str3n6arizza says:

    BunΔƒ! În primul rΓ’nd, foarte frumos cΔƒ ai fΔƒcut un concurs cu premii πŸ™‚

    Sincer, dacΔƒ ar fi sΔƒ cÒştig, m-aş mulΕ£umi cu orice tablou de la voi. E gratis, e frumos şi mai ales e o amintire plΔƒcutΔƒ sΔƒ ştii cΔƒ ai cÒştigat ceva.

    Aş prefera totuşi un tablou de dimensiuni mai mici, cu un peisaj.

  32. marin loredana says:

    Superbe tablorile
    Felicitari
    Mi-ar placea un mega tablou cu fetita mea cand era micuta,toata roz si bucalata.

  33. matza says:

    “The Son of Man”, de Magritte (http://www.flickr.com/photos/willwm/2065975725/). Se potriveste perfect cu albul, negrul si verdele de la mine din camera de zi. In plus mi se pare o opera de arta fantastica.

  34. SInt mai mult adeptul stilului abstract, digital, futurist.

  35. manfreD says:

    clar ceva simplu si de efect

  36. Roata Alexandra says:

    un tablou cu o imagine minimalista,abstracta si foarte colorata in acelasi timp!

  37. ANdrei says:

    as vrea un tablou cu o explozie nucleara πŸ˜› πŸ˜€

  38. Oana says:

    Eu mi-as dori un tablou cu o pin up girl care sa inspire toata pasiunea anilor de glorie a acestor modele. Ochi misteriosi creionati cu tus negru, buze senzuale rosii, haine provocatoare, privire misterioasa, poate o tigara din care iese fum tinuta neglijent intre degetele cu o manichiura perfecta de culoare rosie.
    Din punctul meu de vedere, poate fi elementul de atractie al unei incaperi cu lumina obscura, decorata in stil vintage.

  39. bicadaian says:

    Persistenta Memorieii de Salvador Dali… mi-ar place sa-l am pe perete: http://img546.imageshack.us/i/salvadordaliw.jpg/

  40. John says:

    Van Gogh – The starry night
    sau Salvador Dali – Persistenta memoriei

  41. larisa cioboata says:

    imi doresc un tablou cu un peisaj din padure, copaci inalti si verzi, o movila de pamant, un parau. ceva simplu dar care sa aduca un pic de culoare in sufragerie.

  42. Ld says:

    un tablou cu o fata

    i have a picture if i win……

  43. Simon Alexandra says:

    As dori un tablou care sa aiba tema Egiptul πŸ™‚

  44. nicolae laura roxana says:

    Mi-ar place un tablou cu o mare linistita, un vapor, pasari in zbor…

  45. MIHAELA HUTU says:

    Mie mi-ar placea un tablou cu un peisaj de iarna, anotimpul meu preferat.

  46. cotescu maria says:

    Mi-ar placea un portret de fetita.

  47. redcat says:

    as dori un tablou care sa cumprinda cumva toate cele 4 anotimpuri

  48. Ghinda Tatiana says:

    Eu prefer tablourile cu florii.Imi plac foarte mult.

  49. Alexandru Lucica says:

    Mie mi-ar place sa imi pun in camera un tablou gen afis retro cu un restaurant,cafe-bar,bar sau ceva asemanator.

  50. ada says:

    Tabloul perfect pentru peretii mei ar fi un oras SF. Ceva futurist, cu planete la orizont, cu cladiri inalte, culori calde, spre bronz.

    Sau ceva gotic, niste ruine in padure, acoperite de muschi si vegetatie…
    Orice, insa out of this world….

  51. mike says:

    cred ca as vrea un tablou cu tema fatasy, ceva inspirat din filmul lord of the rings

  52. Nemes Alexandru says:

    Mi-as dori un tablou cu cascada “valul miresii”care se afla langa satul Rachitele(Huedin)
    in jud.Cluj. Este un peisaj superb(atat vara , cat si iarna)

Leave a comment